Záruka

Záruka



Záruka 10 rokov na vane

Na všetky vane M-Acryl poskytujeme záruku 10 rokov.
Zrkadlovohladký, lesklý a antibakteriálny povrch akrylátových vaní ostáva počas dlhých rokov očarujúco biely.
Vďaka špeciálnej povrchovej úprave sú nielen ľahko čistiteľné, ale vynikajú aj svojou trvanlivosťou.


Uplatnenie záruky

Ak sa počas platnosti záruky objaví kvalitatívna chyba výrobku, môžete si uplatniť svoje práva zo záruky.

UPLATNENIE ZÁRUKY








Záruka 2+1 rokov na masážne systémy

Na všetky masážne systémy poskytujeme záruku 2 roky, a túto záruku predĺžime o ďalší rok, ak masážny systém nainštaluje náš odborný servis.

ŽIADOSŤ O INŠTALÁCIU



Záruka 2+1 rokov na vaňové zásteny

Na všetky vaňové zásteny poskytujeme dvojročnú záruku, a túto záruku predĺžime o ďalší rok,
ak vaňovú zástenu inštaluje náš odborný servis.

ŽIADOSŤ O INŠTALÁCIU



Záruka 2 roky na doplnky

Dvojročnú záruku poskytujeme na tieto doplnky: čelné panely, svetelné terapie, odtoky, sprchové hadice a hlavice, rúčky a podhlavníky.



Záruka 5 rokov na súčiastky vodovodnej batérie

Päťročnú záruku poskytujeme na keramické vložky, uzatváracie ventily a chrómovanie vodovodných batérií, ktoré sa montujú na okraj vane.



Uplatnenie záruky



Ak sa počas platnosti záruky objaví kvalitatívna chyba výrobku, a napriek riadnemu používaniu sa napríklad prejaví porucha, môžete si uplatniť svoje ZÁRUČNÉ práva vyplnením nižšieho formulára alebo zavolajte do nášho servisu na telefónnom čísle centrály, prípadne napíšte e-mail.

info@hidrotrend.sk

Na vašu správu odpovieme do dvoch pracovných dní.

+421 37 651 6868

POZOR!

Náležite vyplňte všetky kolónky. Reklamáciu výrobku vieme akceptovať iba priložením záručného listu s pečiatkou distribútora alebo dokladu o kúpe.

Údaje uvádzajte nasledovne: názov-typ-rozmer-výrobné číslo/sériové číslo, napr. v prípade hydromasážnej vane: M-Acryl Royal 180 x 110 systém Elegant výrobné číslo 7235

Povinne sa vypĺňajú kolónky s označením *


ODOSLAŤ SPRÁVU

Naši kolegovia sa s vami spoja
do dvoch pracovných dní.



Podmienky uplatnenia reklamácie

Podmienky uplatnenia spotrebiteľského nároku na reklamáciu v prípade chybného plnenia upravuje § 305 Občianskeho zákonníka (zákon IV. z roku 1959) a § 4 nariadenia vlády č .151/2003 (IX.22.) o povinnej záruke na určité tovary každodennej spotreby nasledovne:

1. Náležite vyplnený záručný list.

2. Ak sa chyba neprejavila ako následok neodbornej dopravy po kúpe alebo neodborného používania.

3. Ak sa vada neprejavila ako následok neodbornej montáže.

Za neodbornú montáž sa považuje montáž, ktorá sa nevykonala v súlade s priloženým montážnym návodom.

Výsledok neodbornej montáže

Ak pracovník distribútora počas obhliadky výrobku zistí, že sa chyba prejavila ako následok neodbornej montáže, dopravy alebo používania, spotrebiteľ je povinný uhradiť cestovné náklady spojené s výjazdom a obhliadkou.